" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


Hi, Assalammualaikum. A girl who stay at penang. twelve. || KPOPPERS ||

We can chatting here





29 June 2013 ;*}
Saturday 29 June 2013 | 00:04 | 0Comment

Assalammuaikum, anneyeongg ..


Baru balik dari sekolah T.T Im very tired today. Harinie SUKAN TARA 2013  Acara lari 4x100 and 100 meter aku menang. Alhamdulillah. Syukur :') 
Tahun nieh last aku sekolah SK Taman Merak :'( Sedih sangat weii .. 
But, akan boleh buat .. Tingkatan 1 kena masuk SMK jgk kan ... 
Hmm ...

Aku masuk 6 acara, but kalah 3. memang 3 // Lompat berpagar, Lompat tinggi and lari 200 meter // aku kalah. Yang aku menang // 100 meter, 4x100 meter, 4x200 meter // aku menag :) 
Aku takdpt olahragawati. Dapat kt Atiqah rumah biruu .. It's okay, dia bestfriend akuu :') 

Aku seronok dia menang bnyk acara. Walaupun kami rumah sukan berbeza, kawan tetap kawan and lawan tetap lawann :-) Aku ada sikit gambar tangkap tadi .. jom tengok ;) xx


Rumah Hijau ;) Go Hijau Go #SemangatSebabOwnerBlogNiehRumahHijau xx 

Ada lagii .. Hehe, jomm tngok ..


Rumah KUNING !! Aku nak ckp kt rumah kuning, jangan terlalu berlagak sbab hampa dpt mata banyak k .. Perbarisan kata menangg setiap tahun, this yearr?? Boo, dpt number 4 ;p Jangan berlagak sangat ye -,- 

Tinggal rumah biru and merah je. Jommm ^.^


Rumah BIRU ! Rumah biru, markah keseluruhan dpt number 2 and perbarisan number 3 ;) Cayalahh ^.^ 
hehe .. 

Rumah MERAH .. 


Rumah merah , markah keseluruhan dpt number 4 .. It's okay :) Perbarisannn .. Very nice ;) Number 1 ^.^ 
Acehhh, Bangga la tu. Hehe .. 

Time masa nk amik hadiah .. Muka budak2 tahun 6 xx


Aku la tuu xx Nieh amik hadiah acara 4x100 perempuan. Number 3, rumah HIJAUU Yeayyy // semangatt // .. Number 2, rumah KUNING. // bunyi cengkerik // ahahahah .. Number 1, rumah BIRU, yeayyyy ;* 

Oppsss, lupaaa .. Pemegang bendera PULAU PINANG ..

Tengok bawahhhh ... 


Muhd Nukman Bin Mohd Zambri dngn adik-adiknya. Ahahah, 

Gambar masa nak amik hadiahh ..

Jeng-III ..


Gambar nieh masa nak amik hadiah acara 4x200 perempuan ;) GO HIJAU GO  !!
#AkuKEDUA ;) 


Pingat aku dapat tadii ;) Syukur dengan apa yang ada .. 

Emas , Perak and Gangsa <3 

Okay lah, papai.. Assalammualaikum w.b.t :-)