" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


Hi, Assalammualaikum. A girl who stay at penang. twelve. || KPOPPERS ||

We can chatting here





Raya 2013 !}
Saturday 24 August 2013 | 07:10 | 0Comment


Assalammualaikum, heyy :) sihat? aku? alhamdulillah :) mcm mana raya. okayh? best? awesome? bored? Hmm. its okayh. Ckup sebulan dah kita berpuasa. Ya-Allah, sekejapnya bulan ramadhan :( 

Takpa2. Jangan sedih2. bad mood bagaiii .. I have somthing to show youu ^.^
Acewah, bajet ckp english -.- nevermind. Aku ni nak tunjuk gambar raya pun kecoh2 XD
Btw, raya ni aku kena control myself for examition yng akn tiba pada 10 Sep 2013 ini. Doakan aku ya :) Raya ni jgk, B.A.P comeback. yayy. aku tak minat -.- seriously. tak tahu kenapa ! T.T

Okayh, dah aku malas nak type banyak2. Soo .. tengok je lah gambar while aku cerita skit2. Ahaha. apekah ini? :D Lets check it out c:

Raya PERTAMA ..


Aku dengan harraz. cousinn :) Tema biru aku tahun nieh c: 


6Siblings ( Hazwani, Hazlina,Hazwan,Hazirah,Haziyah and Hazimah). Brother in-law and zufar my nephew c: Dekat kelantan ..


Zufar duparrr ^.^ 

Second day raya ..


Haziyah, Hazirah and Hazimah.


Athirah, Haziyah, Mak Jang,Mak Chuh,Hazirah, Hazlina and Hazimah c: 
Model jubahh xx 

Lepas beraya rumah pak ndak. Kami terus pergi kubur babak :) 




Cantikkan? :) Allah lagi sayangkannya. Zimah doakan agar babak tenang disana :) 
Aminn.. 

After ziarah kubur babak, aku, my siblings and mak chuh hangout kat PCB.
 ( Pantai Cahaya Bulan )


Zufarr. Omoo, kenapalah comei sangat ! T.T


Mak Chuh, Ina, Irah and Me c: Pantai dia. Subhanallah. Cantik sangat :) 
ramai orang tangkap gambar bagai like us xx 


Look !! Cantik kan? :) Ciptaan Allah. Time tu kami pergi mcm nak senja dahh sbab tu permandangan cantik :') 
 Okayh. Gambar dah habis. Hee :D next time aku blogging lagi eik :) 
Bye2, Assalammualaikum ;* 


   - T H E  E N D -