" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


Hi, Assalammualaikum. A girl who stay at penang. twelve. || KPOPPERS ||

We can chatting here





Lawatan KL & MELAKA}
Monday 14 October 2013 | 02:37 | 0Comment


Hi, Assalammualaikum.

Today, aku nak share2 skit pasal lawatan sekolah aku selepas upsr. Sekolah bt 2lawatan. 1) KL & Melaka 2) Lumut & Pulau Pangkor. Mula2 aku dpt surat untk pergi lwtn yg kedua, tiba habis ja upsr pkul 1:05 tu.. Cikgu tanya, nak pegi ke tak. aku pun, ckp nak blablablabla..... dapat la surat. 
Lawatan kl melaka tu aku pergi 13 Sep 2013, habis upsr la tu.. Kami pergi sana 3hari 2malam.
Semalaman tido dalam bas, and hari sabtu tido kt hotel.

Time dalam bass, okey lagi la. relax. tido. sembang. dengar lagu. main game. kacau kawan. tu semua memang aktiviti aku dalam bas masa pergi lawatan. tapi, yang lawaknya.. Kawan2 aku sesat masa dkt R&R Sungai Perak. okey, yg lepas biar ia berlalu :bb Dalam bas, pakcik nazri(pemandu bas) buka movie yg jackie chan berlakon tuu. pe mende tahh, habis movie tu pkul 3pagi maybe.. aku tido pkul 2:30 sbab lyn cerita tuu -.- Bngun2 pkul 5pagi and kami dh smpai dkt hentian ayer keroh. Sejuk time tuu. Aku tngk jam awal lagi, so aku bt keputusan untk smbung tido. Aku bngun pkul 5:30. see, cikgu pun tngh tido. setengah kwn2 aku dok kt luar sembng2, setengah masih tido and setengah lagi tngh mandi tkut blik air penuhhh.. Amboii, bnyknya setengah aku.. whatever lahh. pkul 5:40 aku ngan kwn2 aku yg lain. masuk tndas mandi. lepas tu, pegi surau untk solat subuh :) memang penuh la time tu, tksilap aku.. 5buah sekolah ada jgk time tuu. Okay. malas taip bnyk. Soo, tngk gmbr je lahh :p 





Adlin, Sarah & Me.


See,, taman permainan ni penuh saja dngn kawan2 aku.. wkwkw. 


Geng belibiss.. acehh, nabila malu lettuw :pp 

Lepas breakfast kt R&R ayer keroh, kami otw ke PERIGI HANG TUAH ! 





Thenn, pergi rumah hang tuah (: tmpt ni mcm dlm kampung. serious, hanya orng melaka je tahu tmpt ni. *maybe. Hahaha..

RUMAH HANG TUAH

















Kalau nak tngok bilik hang tuah, mesti kena panjat tangga niehh. and lets see apa yg ada dlm bilik hang tuahh ... 



Ia cuma sebuah katil xDD Haha. 


Gonggg... 


Kawan2 aku tngh dok main congkak -.- 





Duit orang dulu2.. 

IN THE BUSS .. 


Ezzaty/Echa/Cucuk Kembong. Hahaha 

Bas kawan aku telah meninggalkan akuu :pp Bas sekolah sarah (: 




Lepas kami pergi Rumah Hang Tuahh, Destinasi seterusnya ialahhh....

MUZIUM KAPAL SELAM. 

LUAR KAPAL ..





DALAM KAPAL SELAM..


















Habis jee lawat muzium kapal selam, masuk dalam bas kembalii. dannn,, nieh la hobi aku dlm basss .______.


Lepas 45 minit mcm tu lahh. Aku ngan kwn2 aku yg lain nmpk benda nii ..

MENARA TAMING SARIII.. -.- Over disitu. haha


Excited gila. haha, biasa la kann. mana pernah naik benda ni -..- 

Soo,, jomm.. Lihat bagaimana gambar kami dlm menara taming sari ..


Me,Natrah and sytah.. 

Gambar yg aku ambil dri atas.. 














Yang kt bwh tu, semutt XDD 

After turun dari taming sarii.. Cikgu ckp ada explorace.. we all mesti kena smpai dkt 
 

Pkul 6:30 petng.. soo, cikgu bagi kami ronda2 satu A FAMOSA.. 
Jom tngk gmbrr.. 








Muka Penat xDD









Masa turunn, kami ternampak kereta lembu. Soo, kami posing kt situu xDD



muka penat tapi ttp happy -.- 



Tinggal 20minit je lagi.. Soo, kami berlari sepantas kilat and trun kt kapal besar tuu..
muka kepenatann .. 




sambil menunggu naik melaka cruise, nabila a.k.a bila posing xDD 


Lepas tu balik hotell. Ke-esokkan harinya bertolak pergi keyell. Pi kl pun just naik LRT dri putrajaya ke kl sentral. Jalan masjid india. Pavilion. Istana Negara ja.. Opss, lupa putrajaya punn *masjid besi and masjid putra* 

Okaylah byebye :) Assalammualaikum.